Friday 23 September 2011

roti canai :)


 Okay guys, this is Roti Canai Futsal Club 

stand from left : Najib , Meor Arif , Alif Fatihi , Alif Hakim
sit from left : Alif Sazali , Farid , Khairul Anwar, Ashfaqiah

*hear my story about them*

Najib 
perangai mcm budakbudak.bile lepak dgn die, rase mcm mat rempit pun ade jugak.hahaha btw die hebatt (:

Meor Arif
da pandai perli dalamdalam.belajar dari sape pun tk thu.hahaha die budak hot bole cite.belaja dari mmber2 die yg hot la. kalau lepak ngan die sure jadi hot doo (:

Alif Fatihi
suke bangga diri.suke kutuk orang lain.tapi otak die bernas.bahan orang ikot masa yg sesuai. kalau lepak ngan die, sumpah bahagia hidup . hahahahaha :D

Alif Hakim
suke wat lawak tak jadi.hahaha but he's a great friend. he's a good listener.memahami masalah kawan.harap dia kekal dengan perangai tolak ansur dia tuu (:

Alif Sazali
kecoh , lawak , hot , partymaker . itu je words yang aku boleh describe pasal dia.untung la pernah masuk majalah. semua perempuan nak kat die.hahaha btw dia fabulous (:

Farid
sometimes okay, sometimes annoying, sometimes gilaa.hahaha die suke bahan orang lebihlebihh.kalau die gabung dengan ALIF SAZALI , kompem hidup korang tak aman dgr lawak dorg (:

Khairul Anwar
ouh ouh my ERRY PUTRA ! <3 hahaha dia captain RC . so papehal die yg uruskan. bole ganti kamal la kirenye ni? HAHAHA dia mcm aku jugak , Manchester City's supporters . MC hebat kan (:

Ashfaqiah
okay , this is my MR. BEAN ! <3 bahan org tk kira mood . good listener , sporting . bole dikirekan BESTIES aku jugak la. tapi aku tahu die tk anggap aku macam tuu. hahaha okay bye -____-

*sorry kalau ade ayat aku yang buat korang bengang*

No comments:

Post a Comment